Bestuur en Coordinatoren


Het stichtingsbestuur heeft tot taak alles te doen wat nodig is om de stichting, gezien de doelstellingen en activiteiten, in het maatschappelijk verkeer te doen functioneren. De stichting kent geen leden of een algemene vergadering maar wordt ondersteund door vrijwilligers de het stichtingbestuur helpen met de te organiseren activiteiten.

Tot de bestuurstaken behoort in ieder geval het financiële beheer, bijhouden van de administratie, en het aansturen van de vrijwilligers van de stichting. De financiele administratie is uitbesteed aan een administratie kantoor en staat onder controle van een accountant.

Het aannemen van nieuw vrijwilligers is ook de verantwoordelijkheid van het bestuur. I.s.m. de coordinator vrijwilligers wordt er in een gesprek beoordeeld of iemand geschikt is om als vrijwilligers van de Ome Joop's Tour te komen.

Verantwoordelijk bestuur:
Marcel Legerstee
Voorzitter
voorzitter@omejoopstour.nl
Martin Coenraadts
Vicevoorzitter
Secretariaat@omejoopstour.nl
Coordinerende werkgroep:

Naast bovenstaande dagelijks bestuur zijn er nog actieve vrijwilligers die helpen met organiseren van de Ome Joop's Tour. Zij coördineren ieder bepaalde taakvelden, overleggen met het dagelijks bestuur en staan in nauwe verbinding met hen.
Deze actieve vrijwilligers behoren tot de coordinerende werkgroep.
Coördinator Algemeen: Marco Sondermeijer
Coördinator Deelnemersadministratie: Christian Peters
Coördinator Vrijwilligers: Simone van Balkum
Coördinator Recreatie: Martin Coenraadts
Coördinator Foerage: Sonny Lubbers-Patist
Coördinator Facilitair: Bart Peters
Coördinator Medische dienst: Karin van der Boven
Coördinator Sponsors/secretariaat: Herman hendriks
Coördinator Werving deelnemers: Marcel Legerstee

Doorzoek de site